Σε συνέχεια της κινητοποίησης της 1ης Ιουνίου 2007 γίνεται συλλογή υπογραφών στο e-petition-site Gia tin Ygeia gopetition.com, όπου μπορούν να συμμετάσχουν όλοι. Τελικοί αποδέκτες της συλλογής υπογραφών είναι ο Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, οι Υπουργοί και Βουλευτές μας, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και η Ευρωπαϊκή Κομισσιόν.

30 Δεκ 2006

Κάτι τρέχει... εκεί έξω!

Γεγονότα, ιδέες, όνειρα, εικόνες! Καθημερινά περνάνε χιλιάδες αν όχι εκατομμύρια από μπροστά μας. Κι εμείς... με χαμηλωμένο το κεφάλι, τρέχουνε να προλάβουμε... Μην με ρωτάτε τι! Δεν ξέρω! Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι δεν έχουμε χρόνο να δούμε τι συμβαίνει γύρω μας. Και πιστέψτε με... Συνεχώς... εκει έξω... ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ!! Κάτι καλό! Κάτι άσχημο! Πάντα κάτι συμβαίνει!

Σ' αυτό λοιπόν το blog, πρόκειται να σας κοινοποιώ αυτά που συνέλαβαν οι "κεραίες" μου. Πράγματα, που δεν αντέχω να βλέπω ρε παιδί μου τους διπλανούς μου να τα αγνοούν. Πράγματα που άλλοτε με ενθουσιάζουν, άλλοτε με μελαγχολούν ή με με τρομάζουν κι άλλοτε με πνίγουν. Διότι, είμαι σίγουρος για αυτά που βλέπω, αλλά οι γύρω μου... απλώς κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου ονειρευόμενοι ότι κέρδισαν το λαχείο!

Αγαπητοί μου φίλοι! ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕ!! Εκεί έξω κάτι τρέεεεεεεχει!!!

Από την ζούγκλα της ελληνικής κοινωνίας

CyberComandante Manos