Σε συνέχεια της κινητοποίησης της 1ης Ιουνίου 2007 γίνεται συλλογή υπογραφών στο e-petition-site Gia tin Ygeia gopetition.com, όπου μπορούν να συμμετάσχουν όλοι. Τελικοί αποδέκτες της συλλογής υπογραφών είναι ο Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, οι Υπουργοί και Βουλευτές μας, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και η Ευρωπαϊκή Κομισσιόν.

8 Ιουν 2007

The Waterboys - Ζωντανά από Ηράκλειο


Επειδή πολύ στενοχώρια έπεσε τις τελευταίες μέρες και καλό είναι να ξαναφορτώσουμε θετική ενέργεια, δημοσιεύω σήμερα - σε αποκλειστικότητα - αυτό το βιντεάκι του Fisherman's Blues σε ζωντανή εκτέλεση από την χθεσινοβραδινή συναυλία των Waterboys στο Ηράκλειο Κρήτης. Ευχαριστώ τον φίλο Κώστα που είχε την καλοσύνη να μου το παραχωρήσει. Κι απ' ότι μου γράφει ο Κώστας στο e-mail του, ο Mike Scott και η παρέα του έδωσαν ρέστα.

Σας έφτιαξα;

Υπενθυμίζω ότι απόψε το βράδυ παίζουν στην Αθήνα στο Θέατρο Βράχων "Μελίνα Μερκούρη" και το Σάββατο 9 Ιουνίου, στο Principal Club Theatre στη Θεσσαλονίκη. Να μην λήψη κανείς. Εγώ πάντως θα είμαι εκεί.

Τι;; Ακόμα είμαι εδώ;;; ΓΕΙΑ ΣΑΣ!! ΕΕΕΕΦΥΓΑ!!!