Σε συνέχεια της κινητοποίησης της 1ης Ιουνίου 2007 γίνεται συλλογή υπογραφών στο e-petition-site Gia tin Ygeia gopetition.com, όπου μπορούν να συμμετάσχουν όλοι. Τελικοί αποδέκτες της συλλογής υπογραφών είναι ο Υπουργός Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, οι Υπουργοί και Βουλευτές μας, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και η Ευρωπαϊκή Κομισσιόν.

29 Ιουν 2007

Αυτό λέγεται φτώχεια!

Αυτήν τη φωτογραφία την βρήκα σε μια παρουσίαση powerpoint με αστείες εικόνες που μου έστειλε κάποιος φίλος. Συγγνώμη αλλά δεν βρήκα τίποτα το αστείο σ' αυτή τη φωτογραφία. Απλώς σοκαρίστηκα κι ενώ γελούσα με τις προηγούμενες φωτογραφίες, ξαφνικά, μια λύπη με κυρίευσε. Βέβαια σε εμάς τα καλοπερασμένα παιδάκια του δυτικού κόσμου, οι εικόνες αυτές μας φαίνονται γελοίες. Εν αντιθέση, δεν μας φαίνεται καθόλου γελοίο το ότι κατασκευάζουμε πλαστικά μπουκάλια και συσκευάζουμε σε αυτά νερό για να το πουλήσουμε.

Προφανώς έχουμε ξεχάσει τι θα πει φτώχεια. Και δεν εννοώ φτώχεια του στυλ "δεν έχω λεφτά να πάρω αυτοκίνητο" ή "δεν έχω λεφτά να πληρώσω το λογαριασμό του κινητού μου τηλεφώνου" ή "τα οικονομικά μου δεν μου επιτρέπουν να πάρω τo Α γκατζετάκι" ή "πως θα πάρω στο καμάρι μου Levis".

Εννοώ να μην έχεις να φας. Να μην έχεις να προστατέψει τα πόδια σου και να περπατάς ξυπόλυτος. Για αυτό το λόγο ο εικονιζόμενος κατασκεύασε αυτά τα σαντάλια από μπουκάλια νερού (δείγμα της κενότητας του σύγχρονου πολιτισμού μας). Αυτή η εικόνα πρέπει να μας κάνει όλους μας να ντρεπόμαστε άλλα ταυτόχρονα - και βασικά - θα πρέπει να μας προβληματίζει.

Αυτή την εικόνα ονειρεύονται τ' αφεντικά του πλανήτη για όλους μας. Κι εμείς... απλώς έχουμε να διαλέξουμε.

Ή θα γίνουμε ο εφιάλτης τους ή θα γίνουν ο δικός μας.

7 Σχόλια:

foxy vegan είπε...

Υπέροχο ποστ! συμφωνώ απόλυτα!

roidis είπε...

δεν είναι καθόλου κακό να τσιγκλάμε λίγο κάποιες συνειδήσεις.
για να μην ξεχνιόμαστε εμείς οι χορτασμένοι.

iLiAs είπε...

Εικόνα που είμαστε υπεύθυνοι όλοι μας!
Ας εκτιμήσουμε τα πιο απλά πράγματα στη ζωή μας!
Κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν ούτε αυτά!

Καλό μήνα με υγεία! :)

Laplace είπε...

απιστευτη εικόνα..
πραγματικά 1000 λέξεις..

Ανώνυμος είπε...

Καταρχάς οι Φτωχοί μαύροι της Αφρικής δεν φοράνε υποδήματα είναι ξυπόλητοι , επομένως οι φωτογραφία έχει καθαρά χιουμοριστική διάθεση .Άσε τα διαδικτυακά κλάματα , αν του λυπάσαι να πας στους γιατρούς χωρίς σύνορα .

  είπε...

Ανώνυμε, μάλλον είσαι κι εσύ βολεμένο παιδάκι της σύγχρονης κοινωνίας, που αρνείται επίμονα να δει αυτό που θα του ταράξει το "βόλεμα" του.

Όπως και να 'ναι τα πράγματα, εγώ δεν μπορώ να καταλάβω που είναι το αστείο!

Φίλε μου, δεν είμαι γιατρός για να καταταγώ στους "Γιατρούς Χωρίς Σύνορα". Προς το παρών, απλώς προσπαθώ να ξυπνήσω εφησυχασμένες συνειδήσεις.

SPIROS είπε...

Έχεις δίκιο.Αυτή δεν είναι καθόλου αστεία εικόνα...
Επισκέψου το blog μου :
http://steki-mas.blogspot.com/
και θα βρεις πραγματικά αστείες εικονες